Gå vidare till innehåll

10% Rabatt när du handlar mer än 2 produkter !

Köp nu, betala senare med Klarna!

Fri frakt inom Sverige

    Köpvillkor

    Välkommen till TOPTREND. Nedan finner du våra köpvillkor. Dessa villkor gäller när du som konsument handlar från vår webbshop.


    1. Företagsinformation

    TOPTREND

    Org.nr: 9803212456
    Adress: Norra Kyrkogatan 8
    E-post: toptrendkontakt@gmail.com


    2. Beställning

    När du slutför en beställning får du en orderbekräftelse via e-post. Vi förbehåller oss rätten att annullera en order vid tekniska fel, felaktiga prisuppgifter eller vid misstanke om oegentligheter.


    3. Priser & Betalning

    Alla priser är angivna i SEK och inkluderar moms.
    Vi erbjuder betalning via Klarna, där du kan välja faktura, kortbetalning eller delbetalning. Fullständiga villkor för Klarnas tjänster hittar du på www.klarna.com/se


    4. Leverans

    • Hanteringstid: 1-3 arbetsdagar.
    • Leveranstid: 5–14 arbetsdagar.

    • Alla beställningar skickas med spårningsnummer. Du får ett mail när din order skickas.

    • För beställningsvaror eller under högsäsong kan leveransen ta längre tid.


    5. Ångerrätt & Retur

    Enligt lagen har du 14 dagars ångerrätt från det att du mottagit varan.
    För att returnera en vara, följ instruktionerna nedan:

    Returadress:
    Gao Shengrui GSR Dropshipping
    Xiasha 4th Street No.30
    Qiantang District
    Hangzhou City
    Zheng Shi Garments Old Building, Reception Room 205
    Telefonnummer: +86 13857102600

    Villkor för retur:

    • Produkten ska vara i samma skick som vid mottagandet.

    • Märk paketet tydligt med ditt ordernummer.

    • Du som kund står för returfrakten, om det inte gäller reklamation eller felaktig leverans.

    • Återbetalning sker inom 5–10 arbetsdagar efter mottagen retur.

    • För att vi ska kunna hantera din retur behöver du skicka en kopia på inlämningskvittot (helst med spårningsnummer) till vår e-post: toptrendkontakt@gmail.com

    • Observera att utan ett giltigt inlämningskvitto kan vi inte behandla din retur, då vi måste kunna se att varan skickats tillbaka.


    6. Reklamation

    Om produkten är defekt eller felaktig kan du reklamera den. Kontakta oss på toptrendkontakt@gmail.com med ordernummer och beskrivning av felet, samt gärna en bild.

    Vid godkänd reklamation står vi för returfrakten.


    7. Ej uthämtade paket

    För paket som inte hämtas ut debiteras en avgift på 300 SEK för att täcka frakt och hanteringskostnader.


    8. Personuppgifter & GDPR

    Vi behandlar dina personuppgifter enligt GDPR. Vi delar aldrig dina uppgifter med tredje part förutom när det krävs för att fullfölja din beställning (t.ex. fraktbolag eller betalningsleverantörer).


    9. Tvist

    Vid eventuell tvist följer vi beslut från Allmänna reklamationsnämnden (ARN). Du kan även använda EU:s onlineplattform för tvistlösning: ec.europa.eu/odr.


    10. Kontakt

    Har du frågor om din beställning, retur eller annat är du välkommen att kontakta oss:
    📧 toptrendkontakt@gmail.com